Konyaaltı’nda, 55 yaş üstü doğaçlama tiyatro öğrencilerinden “Genç Kalanlar” ve “Dedik Oldu” oyunu seyirciyle buluştu

Konyaaltı Belediyesi Sanat Akademisi’nin hazırladığı ‘Dedik Oldu’ ve ‘Genç Kalanlar’ isimli oyunların aynı akşam sahnelendiği açıklandı.

Konyaaltı Belediyesi Sanat Akademisi’nde eğitmen ve öğrencilerin sanat etkinlikleri hazırladığı etkinlikleri kapsamında ‘Dedik Oldu’ adlı tiyatro oyunu ile 55 yaş üstü doğaçlama tiyatro öğrencilerinin rol aldığı ‘Genç Kalanlar’ adlı tiyatro oyun sahnelendiği açıklandı.

Konyaaltı Belediyesi Müzik Akademisi Salonu’nda, aynı akşamda gerçekleştirilen iki tiyatro etkinliğinin yurttaşlar tarafından büyük ilgi ile karşılandığına yer verildi.

Akademi eğitmenleri, öğrencilerin yeteneklerini sahneleme fırsatı bulduğu etkinliklerin devam edeceğini aktardığı belirtildi.

KOTAN: “KÜLTÜR SANAT ETKİNLİKLERİMİZİ ARTIRARAK SÜRDÜRMEYE DEVAM EDECEĞİZ”

Sanatın toplumun her kesimine ulaşmasının önemine vurgu yaptığı yer alan Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, “Konyaaltı’nda sanatı ve kültürü yaşamın ayrılmaz bir parçası olarak görüyoruz. Sanat Akademimiz bünyesinde eğitim alan kursiyerlerimizin emeklerini sahnede görmek bizleri gururlandırıyor. Özellikle farklı yaş gruplarından vatandaşlarımızın tiyatro aracılığıyla bir araya gelmesi, üretmesi ve kendini ifade etmesi çok kıymetli. Sanatla iç içe, sosyal ve güçlü bir Konyaaltı hedefiyle kültür-sanat etkinliklerimizi artırarak sürdürmeye devam edeceğiz” diye konuştuğu yer aldı.

Konyaaltı Belediyesi Bülten