Manavgat Belediyesi’nden yıl sonu resim sergisi

Manavgat Belediyesi İbrahim Sözen Gençlik Merkezi resim kursu öğrencileri tarafından hazırlanan eserler, yıl sonu sergisi düzenlendi. Serginin açılışı ilçede bulunan İbrahim Sözen Gençlik Merkezi’nde gerçekleştirildi.

Manavgat Belediyesi İbrahim Sözen Gençlik Merkezi bünyesinde faaliyet gösteren resim kursunun öğrencileri, hazırladıkları eserler yıl sonu resim sergisinde sergilendi. Gençlik Merkezi’nde gerçekleştirilen serginin açılışına öğrenciler, veliler ve davetliler katıldı.

Serginin açılışına katılan Manavgat Belediye Başkan Vekili Avukat Mehmet Çiçek, öğrencilerin eserlerini inceledi ve genç ressamlarla sohbet etti.

Öğretmen Nurcan Şimşek’in rehberliğinde eğitim alan öğrenciler, farklı tekniklerle hazırladıkları eserleri sergiledi. Sergi, 22-23 Haziran tarihlerinde ziyarete açık olacak.

Manavgat Belediyesi Belediyesi