Muratpaşa Belediyesi STK’lara yönelik sürdürülebilirlik eğitimi düzenledi

Muratpaşa Belediyesi ASSİM’de “Sivil Toplum Kuruluşlarında Gelir Modeli Oluşturma ve Sürdürülebilirlik” konulu eğitim düzenledi.

Muratpaşa Belediyesi Abdullah Sevimçok Sivil Toplum ve İnovasyon Merkezi’nde (ASSİM), İçişleri Bakanlığı Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü ile imzalanan protokol kapsamında “Sivil Toplum Kuruluşlarında Gelir Modeli Oluşturma ve Sürdürülebilirlik” konulu eğitim düzenlediği belirtildi.

Gerçekleştirilen eğitimde sivil toplum kuruluşlarının sürdürülebilir gelir modelleri oluşturması, finansal kaynaklarını çeşitlendirmesi ve kurumsal kapasitelerini güçlendirmesine yönelik bilgilerin paylaşıldığı açıklandı.

Programda sosyal girişimcilik uygulamaları, ulusal ve uluslararası hibe ve destek programları, dijital platformların sunduğu olanaklar ile gönüllülük deneyimlerinin iş dünyasında görünür hale getirilmesini hedefleyen gönüllülük temelli istihdam modelinin de katılımcılara aktarıldığı belirtildi.

Programın Türkiye genelinde 10 ilde yürütüldüğü programın amacının sivil toplum kuruluşlarının daha güçlü, üretken ve sürdürülebilir bir yapıya kavuşması olduğu açıklamasına yer verildi.

Muratpaşa Belediyesi Bülten