Muratpaşa Belediyesi, “Sessiz Kalan Evler” kişisel sergi açılışına ev sahipliği yaptı

Muratpaşa Belediyesi, Grafik-Fotoğraf Öğretmeni Fatoş Cehiz’in “Sessiz Kalan Evler” adlı kişisel resim sergisine ev sahipliği yaptı. Sergide, sanatçının farklı kentlerde açtığı sergilerden seçilen eserlerin de yer aldığı belirtildi.

Muratpaşa Belediyesi Fikret Otyam Sergi Salonu, ressam ve Grafik-Fotoğraf Öğretmeni Fatoş Cehiz’in “Sessiz Kalan Evler” adlı kişisel resim sergisine ev sahipliği yaptı. Sanatçının farklı kentlerde açtığı sergilerden seçilen çalışmaların da yer aldığı beliritlen sergide, Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal’ın serginin açılışını yaptığı açıklandı.

Renklerin, dokuların ve anıların izini süren eserlerden oluştuğu yer alan serginin açılışını gerçekleştiren Uysal’ın şu açıklamalarda bulunduğu yer aldı:

“Şehri şehir yapan kavramlar vitrinler, ışıklı sokaklar değil; şehri şehir yapan oradaki estetik derinlik, oradaki insanların düşünce zenginliği, algı zenginliği ve bunu toplumla paylaşmalarıdır” dedi.

Sanata katkılarından dolayı sanatçı Fatoş Cehiz’e teşekkür ettiği belirtilen Uysal’ın konuşmasında, kültür ve sanat üretiminin kent yaşamını zenginleştiren en önemli değerlerden biri olduğunu vurguladığı belirtildi.

Eski yapıların, çatlamış duvarların ve zamanın izlerini taşıyan mekanların hikayelerini yağlı boya eserlerine yansıtan Fatoş Cehiz, sergisinde geçmişin izlerini estetik bir bakış açısıyla sanatseverlerle buluşturdu. Sanatçının farklı kentlerde açtığı sergilerden seçilen çalışmaların da yer aldığı sergi, ziyaretçilerden beğeni topladı.

Muratpaşa Belediyesi Bülten